2016. január 19., kedd

“Nem bírom már tovább csinálni!” Egy menekültszállón dolgozó német nő megdöbbentő vallomása.


A hamburgi nő a Welt am Sonntag német lapnak számolt be névtelenül a befogadóállomásokon történtekről.
Ő is ott ált az “Isten hozott menekültek” táblával szeptemberben. Utána egy menekültszállón vállalt munkát, hogy segítse a menekülteket, de eddig bírta.




(A kép csak illusztráció)

“2015 őszétől dolgoztam egy befogadóállomáson. Én magam akartam itt dolgozni, hogy segíthessek. Rendkívül boldog voltam mikor sikerült bejutnom. Úgy gondoltam, hogy végre nem csak szavakkal segíthetek, hanem végre tettekkel is.

Első napomon nagyon izgatott voltam, de még nem találkoztam a menekültekkel csak a többi dolgozóval, de minden nagyon jónak tűnt.

Az lett a dolgom, hogy a menekülteket ellássam mindenféle tanáccsal a beilleszkedés és a munkavállalás kapcsán. Gondoltam ez szuper.

Aztán mikor az első menekültek bejöttek az irodámba nagyon megdöbbentem. Az első néhány menekült után megjegyeztem, hogy én túlságosan pozitívan és idealistaként láttam ezeket az embereket, a viselkedésük egyértelműen más volt, mint amit én gondoltam. Természetesen nem szabad általánosítani. Vannak nagyon kedves menekültek is, de be kell vallanom, hogy a 90 százalékukkal nagyon kellemetlen volt a találkozás és egyáltalán nem az volt amire én számítottam.

A legtöbben azonnal azt követelték, hogy adjak nekik egy lakást és egy szép autót és egy olyan munkát ahol semmit sem kell csinálni és nagyon jól fizet. Ha megpróbáltam elmondani nekik, hogy ezeket nem tudjuk azonnal előteremteni ők elkezdtek velem ordítani és igen agresszívan léptek fel. Többen öngyilkossággal és éhség sztrájkkal is fenyegetőztek. Egy arab például azt ordította, hogy le fog fejezni.

A rendőrség minden nap a befogadó állomáson volt mert folyamatosak voltak a verekedések és az erőszak.

A második dolog, hogy vagy hamis papírokkal rendelkeznek vagy nem is rendelkeznek papírral és össze vissza hazudoznak. Volt egy férfi, akit kiutasítottak. El magyaráztam neki, hogy mi fog most történni vele. Az egyik kollégám néhány nap múlva jött, hogy látta őt egy másik táborban más személyazonossággal.

A harmadik, hogy szinte mind betegek mert nem szeretnek fürdeni. Orvoshoz viszont nem akarnak elmenni. Pedig mindegyiküknek kellene egy alapkivizsgálás. Csoda, hogy eddig még nem szabadult el egy veszélyes vírus.



Negyedik a legrosszabb. A férfiak többsége ellenségesen viselkedik velünk nőkkel. Köztudott, hogy a táborokban lévők 70 százaléka egyedül álló 25 év alatti férfi és ezek nagy része nem tiszteli a nőket. Ha bármit mondtam nekik nem hallgattak rám. Elutasítottak mint, mint aki nem ért semmihez és férfi kollégát hívtak. Gyakran fütyültek utánunk majd idegen nyelven mondtak valamit aztán nevettek. Folyton fotóztak a telefonjukkal, mint valami egzotikus állatot. Többször colt, hogy próbáltak megfogni és nyúlkálni.

A főnököm azt mondta, hogy ez a munka ezzel jár és hiába tenne hivatalos panaszt nem foglalkoznának vele. Így hát folytattam tovább a munkát és ha próbálkoztak, nem mondtam semmit és nem fintorogtam, hogy ne provokáljam őket, de ez sem segített. Még rosszabbra fordulta a helyzet.

Nem tudtam mit tenni elkezdtem megváltoztatni a kinézetem. Olyan ruhákat vettem fel amiben rosszabbul nézek ki, nem használtam sminket, de észrevettem, hogy nem csak kívül, de belül is változok.Önkéntelenül elkezdtem máshogy viselkedni, hogy megvédjem magam a zaklatásoktól. Már ki sem mertem menni az irodámból. És már nem mertem vonattal járni dolgozni, mert több erőszakos eset is volt a vonatokon. Kénytelen voltam autóval járni.

Nagyon szörnyű ezt látni, hogy a ez a dolog egyáltalán nem olyan, mint ahogy én elképzeltem és nincs mit tenni csak egyre rosszabb lesz. Nem bírom már tovább csinálni.

18 megjegyzés:

  1. álomvilágban élnek ezek az emberek

    VálaszTörlés
  2. Jó reggelt,aranyoskám!Felébredtünk????

    VálaszTörlés
  3. No, az a pont, amikor azt írja, hogy nem szeretnek fürdeni - győzött meg, hogy hazugság az egész.
    Mert az iszlám vallásban a tisztálkodás fontos szertartás.
    Én nem csípem a tömeges migránsokat, de az ilyen fajta hazugságot még annyira sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolom nem mindenki iszlam......es csak azert mert nem hiszed el az nem jelenti hogy nem igaz.....a haboru hamarosan vilagos lesz mindenkinek, bar igaz sok zsido sem akarta elhinni meg az utolso percben sem, hogy kivegzesre viszik oket.a masodik vilaghaboruban.....

      Törlés
    2. Ugy látszik nem dolgoztál velük.Balfasz.Amit leírt a nő így igaz.Ébresztőő!!!

      Törlés
    3. Az Iszlám vallás az alkoholt is tíltja,mégis újévkor hulla részegek voltak! Nem vallásos emberek ezek!

      Törlés
    4. Több éve külföldön dolgozom, sok török kollégám van. Tisztálkodásukról annyit, hogy többségük büdös, ápolatlan. Naponta többször imádkoznak, ilyenkor megmossák az arcukat és a lábukat, erre külön alakítottak ki nekik helyiséget, megfelelő magasságú vályúkkal. Szarás után nem törlik ki a seggüket, hanem a szintén részükre kialakított WC fülkében fali csapból ásványvizes flakonba engednek vizet, és azzal locsolgatják magukat - szerintem kevés sikerrel. És ők már 15-25 éve egy fejlett nyugati országban élnek!

      Törlés
    5. A szertartásos mosdás nem jelenti a rendszeres, alapos tisztálkodást. Bocsi.

      Törlés
    6. No az igazi muzulmánok igen. Azok naponta rituális mosdást végeznek. De ezt nem úgy kell érteni, hogy tisztálkodó szerrel meleg vízzel alaposan megdörzsölik magukat, hanem csak éppen hozzáértetik bizonyos testrészeikhez a vizet, mégpedig az arcukhoz, és 9 testnyílásukhoz. Az igazi muzulmán tiszteli a nőket és nem öl embert. Nem robbantgat, nem fenyeget.

      Törlés
  4. Egy rendőr barátom volt a határon, 3 hét szolgálatban! mesélte milyen igénytelenek! Mind!!!!!! Iszonyú büdösek. és nem hajlandóak tisztálkodni! A barátom is mint a többiek, csak dupla gumikesztyűben mert megfogni bármit ami az övék volt. Volt aki ezt nem tartotta be és nagyon ráfázott, röpke 1 hét alatt. Azt hiszem rühes lett!

    VálaszTörlés
  5. Én nem értem ezeket az amatőr embereket, vagy a cikk hamis. Ha én ilyen helyen dolgoznék beszereznék egy kamerát és valahol elrelyteném az irodában, az anyagot mindenhova feltölteném és mindenkinek megmuatnám, mert hogy ezt most ki mondta, a cikket ki írta és miért az rejtély.

    A nagyok háborúzni akarnak és össze akarnak ugrasztani minket valakikkel vagy valamikkel.

    De ha valaki koszos, buta, ökör, geci, fehér ember és keresztény gyűlölővel akar együtt lakni az nem lehet normális. Saját tapasztalatból mondom ezt mert már majdnem 7 éve élek Dániában és párszor előfordult már velem hogy a buszon én voltam az egyedüli fehér ember és én sem vagyok dán.

    Vol arab munkatársam is, jelenleg arab a főnököm, és annyit tudok róluk, mert sokat beszéltem velük, hogy ezek gyűlölik a dánokat.

    Nyugat európában ez folyik, mert itt az emberek elbuzultak a férfiak arra sem képesek hogy bunyózzanak egyet, vagy akár kinyissák az ajtót a nőknek, ami nem minden esetben a férfiak hibája.

    Itt virágzik a modern feminizmus és a nők átalakultak férfiakká. Bevallom sokszor már örülök mikor látom hogy végre valaki megpofozza ezeket a naív elkényeztetett feminista nagypofájú kislányokat.

    Nyugat európában a család értéke már ismeretlen fogalom, valamit ez ellen tenni kell és lehet éppen a migránsok a gyógyszer arra hogy a fehér emberek végre felébredjenek és összetartsanak mert ha nem a bevándorlók megesznek reggelire...

    ...és ha már itt tartunk az igazság az hogy nyugat európában lassan nem lesz mit megvédeni mert a helyzet migránsok nélkül is kiábrándító.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ennyire rossz a helyzet, el lehet hagynia Dániát és keresnie egy "férfiasabb" országot. Vagy a pénz azért jó?

      Törlés
  6. Mint nyugat-európában régóta élő magyar, a cikk tartalmát csak megerősíteni tudom. Persze, kedves európai politikusainknak arról fogalmuk sincs, hogy miféle emberek ezek, hisz' a mindennapi életben nem találkoznak velük. Ezek az emberek (legalábbis nagy többsége) beilleszthetetlen az európai társadalomba, persze, ők nem is ezért jönnek. Nézd meg, hány európai országon mennek keresztül, miközben azt hangoztatják, hogy háborús menekültek. Ha az életét félti, akkor ott marad az első olyan országban, ahol béke van. De nem, ők németországba és skandináviába vágynak. Ne hidd, hogy dolgozni akarnak. Kihasználják az nyugat-európai emberek hiszékenységét és naivitásukat. Európa ma a saját sírját ássa meg.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon gyorsan át kellene vizsgálni ezeket a menekülteket. Aki nem háborús területről jött, azonnal visszaküldeni. Így a többségétől már meg is szabadulnánk. Aki nem tanul meg németül, az nem akar dolgozni, az is menjen vissza. Az nyelvtanfolyamon már az első órákon ki lehetne szűrni a telefonáló, kajáló, nem figyelő lazsálókat. Na ők nem dolgozni jöttek, csak a segélyért.

    VálaszTörlés
  8. Egyet értek, az európai országok megharcoltak azért, hogy idáig eljussanak, a háborúink, forradalmaink sok véráldozatot kívántak. nem lenne szabad, hagyni, hogy az anyagi javainkra jogot formáló, de beilleszkedni nem akaró, sőt ellenséges migránsokat vég nélkül beengedjük. Egy tisztességes, szigorú feltételeket tartalmazó menekültpolitika kellene az egész EU-ban. Szerintem országainknak először a saját kultúrájukat, a saját népüket kell védeni, minden más csak utána jöhet, ha hajlandó a feltételeket elfogadni. nem szeretném, hogy miután migráns pasik tettek megjegyzéseket rám, a parkban arab nők vernének meg a kivágott blúzom miatt.Pl.

    VálaszTörlés
  9. Szerintem nagy hiba hogy még mindig jöhetnek a bevándorlók mert már így is túl sokan vannak Európában akik nem idevaló emberek.kb 80% megélhetés miatt jön

    VálaszTörlés
  10. Próbáltak itt már integrálni bevándorló más szocializáltságú kisebbséget évszázadokon keresztül és nem sikerült a mai napig! Pedig azok az itt élő náluk világosabb bőrű embereknek nagyon sokáig Így köszöntek: Csókolom a kezsit lábát! Látjuk a kezdeti alázatuk ellenére, ez mennyire nem sikerült ! Mire számíthat épeszű ember az eleve agresszív, lusta és mocskos, népségekkel kapcsolatosan? Esetleg Miniszterelnök lesz belőlük, aki csak az elnök szót ismeri a szóösszetételből, a miniszter(szolgáló) szót nem !? A prime minister jelentése a első szolgáló! El velük!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...