2016. március 4., péntek

Az ARD durván meghamisította az Assad elnökkel készített interjút és hazudott!


A német gazdasági-politikai hírportál jelentette, hogy az ARD német közszolgálati televízió durván meghamisított egy olyan interjút, amelyet Bashar al Assad szíriai elnökkel folytatott. 


Thomas Aders, az ARD tudósítójának kérdése Asszadhoz:
- „Elnök úr, elmondaná, hogy Szíria még most is szuverén ország, vagy pedig politikájukat már Teheránban, illetve a Kremlben csinálják?”

A hazugságot tartalmazó kérdésre, írja a portál, Asszad elnök így felelt:


- „A szuverenitás fogalma relatív és viszonylagos. A válság előtt Izrael tartotta országunkat megszállva, és szuverenitásunkat addig nem tartjuk teljesnek, ameddig azt nem szerezzük vissza.
A mostani válság idején számos terrorista lépte át határainkat, miközben az amerikaiak és szövetségeseik (vagyis azt, amit önök szövetségnek neveznek) számos repülőgépe megsértette légterünket. Itt sem beszélhetünk teljes szuverenitásról.”



Az ARD e kérdést illetően így foglalta össze az interjút videójában:
Asszad elnök azt felelte a kérdésre, hogy 
„Szíria szuverenitása időközben már nem teljes, éppen az orosz, iráni és a libanoni Hezbollah fegyverzeti segítsége miatt.” 


A főáramú média ismét hazudott ! Méghozzá nagyon durván!
Izraelt kihagyta és NATO háborús propaganda eszközeként hazugságokat adott az elnök szájába!



1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...